16 Şubat 2012 Perşembe

Fazlalıklar sorunsalı



Bir baktım beş kilo olan fazlalığım altı olmuş.Almış başını gitmelere durmuş .Hemmen pazartesiden itibaren kesiyorsun Coco dedim ekmeği çikolatayı.Ama yemeğe devam tabi,süt,et,peynir,meyve..Benimkisi sadece ekmek ve abur cubur diyeti olacaktı.Ve lakin karşı komşu inatla apartmancak düzenledikleri altın gününe çağırıp tatlıyı önüme koyunca yemek zorunda kaldım.Sonrasında evde yemem için zorla hazırladığı tabaktakileri de atmaya kıyamayıp mideye indirdim.Sonuç:Pazartesi 50.9 la başlayan dietimin ikinci günü Salı 51.5 olmuşum.Çarşamba günü sabah 51.0 ı görünce tartıda ,bugün başka ,yepyeni bir gün diyerek ümitlendiğim diyetim sevgilimin öğlen sıcak sıcak getirdiği simit ve boyözlerle yine sekteye uğradı.Yemesem küserdi diye ses çıkarmadan yedim.Aynı günün akşamı ziyaretimize gelen kayınvalidemin getirdiği üzümlü kurabiyelerin tadına bakmasaydım olmazdı di mi?Baktım:(

Ve geldik bugüne ,yani Perşembe ye.Tartılmadım bile korkumdan..E olunca yeniyor tabi. Akşama kadar mutfağa gir çık üzümlü kurabiye atıştırmam ve akşama yarısını yediğim pizza fit yarınki sonuç hakkında da fikir sahibi ediyor beni.Çok sinirlendim şimdi yazdıklarımı okuyunca ve iyice düşen moodumu yükseltmek için kocaman nestle damak çikolatayı tek başıma yedim.Ama bu evdeki çikolata stoğunu azaltmak ve yenisini almamak procemle ilgili aldığım bir aksiyon sayılabilir mi?

Özetle napcam arkadaş ben ya?Nasıl dönücem eski en incecik ,ince ötesi günlerime ühü yani :(

Pazartesi yeniden başlıcam diyete ve bu kez sonuç alıcam eminim.Bu yüzden pazartesiye kadar evde ne varsa yemeliyim ki hiç abur cubur kalmasın evde,kurabiyeler de bitmeli.Ayrıca çokca yemeliyim ,gözüm doymalı ki artık hiç yiyemicem bunları canım çekmesin.Evet evet kusana kadar yiyim ben brownie,damak,kit kat ları oof of.Aşklarım benim, uzunca bi süre görüşemicez.Unutun beni hatta.Ben bi süre brokoli,elma,yoğurtlu günlerde olucam,şanslıysam portakal ve muz.

İşim çok yani bu hafta sonu :P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...