21 Nisan 2012 Cumartesi

Deneme-Yanılma:Yaseminli Yeşil Çay


Evet.Denedim ve yanıldım.Bu ne yahu..Evet çok güzel kokuyor ama çayın öyle çiçek çiçek kokması hoşuma gitmedi.Hem içine  kokması için yasemin aroması koymuşlar,içeriğinde de yazıyo..E bu çay acı olmuş be kardeşim.Yeşil çay evet çok sağlıklı ama hiç bana hitap etmiyor tadı caaanım siyah çay gibi.Ben de alternatif karışımları deneyeyim dedim.Ama ilk denemem beni benden aldı.İlk kupa berbattı yarısını zor içtim.Alışırım herhalde diye ikinci bir deneme yaptım ilki kadar bile içemedim.Elma ve papatyayla karışım denedim,hatta içine tarçın çubuğu bile attım.Yok alıyorum o iğrenç acımsı tadı.En sonunda eve gelen arkadaşlarıma ikram etmeye başladım.İlki benim gibi içemedi,ama ikincisi çok beğendi ben de ona verdim gitti :))

Daha da seni almam yaseminli yeşil çay :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...