23 Haziran 2012 Cumartesi

Kilo sorunsalı vol 2

Hala kilo veremedim.Yiyerek kilo verilmiyo vesselam.Hikaye o yiyerek zayıfladımlar.Şöyle sıkı bir yememe diyeti yapmam gerek e malum yaz.Geçen gün ilk kez denize girdim ama tüm enerjimi göbeğimi içeri çekmeye verdiğim için yüzemedim bile anam bacım.Evet --göbeğim ve ben-- durumunda bir göbeğim var.Ben eritirim bu göbeği de korkuyorum sütüm kesilir diye.E o zaman bu yaz böyleyim kabul etmeliyim.Etmesi de zor be ...


E bu posta bi resim koymak gerekti çünkü resimsiz post sevmiyorum,sıkılıp okumuyorum.Ben de onun resmini koydum,ne vücut ama.Göbeğimin resmini koymamdan iyidir diye düşünüyorum:)Senden nefret ediyorum Marissa Miller.Sen insan mısın yahu?Hayır Marissa kim biz kim,konu o diil de, 1-2 kilo vereydim iyiydi :(



 Sevgilerimle ..

6 yorum:

  1. moralim bozuldu hele bugün yediklerimi hatırlayınca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonları iyice raydan çıkıyo di mi yeme mevzu :)) ne diyim,pazartesi başlıcam ben diyete :P ,yine(!) :)

      Sil
  2. Hepsinin photoshop oldugunu düsünün, acaip rahatlarsiniz ;)
    Saka bir yana dilerim diledigin kiloya kavusursun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bi dilek,çok teşekkür ederim :)) Allah sağlık versin hepimize ,inşallah kavuşucam -da- ne zaman onu bilemiyorum ,o kötü :)Amaaaan photoshop zaten bu resimler,o kadar oynamayı benğm resmime de yap bak noluyorum :P Hakkaten nolurum(!) acaba?bak takıldı şimdi bu kafama :)

    YanıtlaSil
  4. bu vücutlarda düşman çatlatir yani
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/( banada beklerim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi?Patlatabilir de hatta , takipteyim tatlı kiraz :)Sevgiler

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...