28 Haziran 2012 Perşembe

Kom 2012 Yazzz'dan Benim Seçtiklerim

Bayılmadım doğrusu..Pek risk almamışlar gibi,ortalama modeller..Seçtiklerim yine içlerinden biraz kıpırtısı olanlar işte.Ben artık üçgen bikini sevmiyorum,tercihim straplez modellerden yana,bi de altlarda kenardan bağlamalı da sevmiyorum.Bi de karışık renkli de sevmiyorum hem canlı renkler istiyorum , yani aslında gönlüme göre bi bikini yok Kom'da ,en üsttekinin rengine bayıldım aslında belki tek üst alıp ,çivit mavi ya da fuşya bir altla giymeli,üstten ikinci (belki siyahtan başka rengi vardır,belki siyaha da şans verilebilir,en azından denenebilinir!) ve üçüncü belki ama belki,aslında sarı mayoyu da sevdim ama hala bikini giyme iddia ve isteğindeyim ki utanıp sıkılıp zayıflıyım :/ Hadi bakın bakalım bi siz de      :)












Siz-ce ?

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...