24 Temmuz 2012 Salı

LC Waikiki Çalıyor ! ! !

Son zamanlarda Lc Waikiki de ortalama - başarılı ve uygun ötesi fiyatlı ürünler bulabiliyorsunuz biraz karıştırırsanız.Mağaza inanılmaz prim yaptı.Kasada bir kuyruk bir kuyruk ki sormayın,çikoya gelen hediyeleri değiştirmeye gitmeye korkuyoruz o kuyruk yüzünden.Ama geçenlerde hayretle bişey farkettim; bizim bu Lc ,Zara nın ve Lacoste un ürünlerini koyalamasın mı???Kopyalasın yani kopyalamış !Sevmedim bu durumu,herkes bi hırsızlık bi arsızlık peşinde,bu ne yaf :(

Bu geçen sezon ait Zara Colorblock Babetin resmi ;
Bu da bu sezon  Lc Waikiki XSIDE babetin resmi ;

Benzerlik şaşırtıcı değil mi demek isterdim ama benzerlik denilemez,birebir Zara çakması olmuş.
Gelelim Lacoste tan ne çalmışlar.Alttaki yeni sezon Lacoste plaj çantası :
Bu da efenim yine yeni sezon Lc Waikiki çalma çırpma kopyalama plaj çantası:
 Bu nedir ya?Eh kalite farkı var bariz ama model,renk birebir kopya...

Valla yuh diyorum,başka da bişey demiyorum!Siz ne diyosunuz bu duruma?

Takipçilerime de sevgilerimi gönderiyorum.10 olmuşuz,az ama özüz :) Canımsınız.Sevgilerimle :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...