6 Temmuz 2012 Cuma

Yanındakini sıfırlamak ...

Bu söz öbeğinin sözlükteki açıklamasının yanındaki resim budur.Tek başına -eh işte-bişeye benzeyen -ortalama ya da altında- insan modeli  , nerde durduğuna , yanında kim olduğuna dikkat etmezse  böyle sıfırlanır .Aşağıdaki örnekte sıfırlama 84lük Katy Perry tarafından yapılmıştır.Yok illa yanyana gelmek gerekiyosa bu gibi modellerle ortalamanın üstünde olmak için anlamlı çaba ve gayret gösterilmelidir.Siz siz olun ortalama gününüzde Katy le resim çektirmeyin kızlar.Başım ağrıyo deyin,başka gün inşallah deyin ,deyin de deyin yani atın tutun...Yoksa sonuç bu olur ve sizi ben bile kurtaramam  :)


Sevgilerimle :)

2 yorum:

  1. Ahah ilahii çok güldüüm =)

    Blogumda Simay Bülbül tasarımıhediye ediyorum :) Çekilişime beklerim :)
    http://www.lovesfromfashion.com/2012/06/cekilis-me-ile-simay-bulbul-tasarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürürüm ben :) Hem güldürürken düşündürürüm de...Aslında sanırım düşündüremem.Düşündürebilir miyim?Yok ,güldürsem yeter bana :)Çok gülmene çok sevindim. Bu arada bloguna bayıldım,takipçinim ,lakin çekiliş falan zor geliyo bana,gönlüm zengin :)))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...