15 Ağustos 2012 Çarşamba

Çok beğendim-Hiç beğenmedim :Kate Beckinsale

Karşınızda yeni filmi 'Total Recall'ın İrlanda prömiyerinde gündüz ve gece giydiği kıyafetleriyle Kate Beckinsale...

Gündüz yaptığı kombine tek kelimeyle ; bayıldım.Mükemmel renk,kesim ve boyda yüksek bel mavi kalem etekle , basit ama şık neon mercan bluz..Bu iki parça Diane Von Furstenberg imzalı,ayakkabılar tabi ki Louboutin -hemde benim sezondaki favori Louboutin'lerden biridir kendileri-.Renkli kombin ve elbiselerin altına  nude stiletto giymeyi ve giyilmesini seviyorum .Hem bacak boyu uzuyor,hem zorlama durmuyor.Hele bir de Louboutin'se tadından yenmez.Bunu seve seve giyerdim diyebileceğim bir kombin bu ..Gayet basit iki parçayla mükemmel bir kombin..Neon mercan ve mavi yanyana gelip de böyle güzel durur muymuş,valla dururmuş ve de durmuş.Yalnız ilk gözlük süperken, ikinci fiyasko...Olmuş mu şimdi Kate?Ama o kadar kusur kadı kızında da olur di mi ?Saçın da daha derli toplu, daha basit bir at kuyruğu olsaymış on numara beş yıldızmış ya ney-se ...

Gelgelelim gece giydiği elbiseye, ki Donna Karan mış,yine tek kelime;peh !Nasıl iğreti ,nasıl zorlama,Safiye Soyman style.Benim terzim çok daha iyisini yapar,hemde çok çok daha iyisini.Ayakkabıları da hiç sevmedim Jimy Choo'muş.Ama clutchına bayıldım ;Judith Leiber'miş..Saçlarını da sevdim bu arada,hadi yine iyisin :)

 Valla heves etmiş giymiş kız n'apcan? :)))Bu arada bu iki adam aynı adam mı ki?Ya bi de kadının ipincecik olmasına bayılıyorum,kıskanıyorum,kaşıntım tutuyor.Çok çok ince...

Eveet yorumları alayım,oturmaya mı geldiniz yahu ? :)

GÜNDÜZ



VE GECE





Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...