12 Ağustos 2012 Pazar

Kış gelsin ve...

...çevremde şöyle ablalar göreyim istiyorum.Hem yakın çevremde hem çokça göreyim istiyorum.Ben moda bloggerıyım diye geçinen çoğu tip hala çantasıyla ayakkabısının rengini uydurma peşinde.Sonra da ne giydim postu yapacak zırt pırt kombinim diye de başlık atacak.O kadar zevksiz tipler var ki ,hanımlar inanın ne giydiğiniz hiiiç umrumda değil ! Moda kalıplara takılmaz.Çerçeveleri olmaz.Özgürce ifade edin kendinizi ! Standart olmayın.Copycat olmayın.Çekingen davranmayın.Özgün olun.Orjinal olun.Moda cesaret ister.Sonra çıkıp efenim benim moda bloğum var , bilmem kaç takipçim var demeyin bana.Yerim sizin bloğunuzu !

Neyse  canlarım,ne diyodum ben :) Evet seviyorum bu kalın çorap,açık ayakkabı durumunu,seviyorum işte var mı diyeceğin ? :)

Sevgilerimle ...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...