9 Ağustos 2012 Perşembe

Rihanna'nın seçimleri

Duy beni Eda Taşkıran,duy da aynısından al ! :) Geçenlerde şu postu yaparken Rihanna'nın mayosuna ve gözlüklerine bayılmıştım.Biraz araştırmacı gazetecilik yapılıp ikisi de bulundu.

Gözlükler şu ara pek favoriymiş,hastası çokmuş onu gördüm : Miu Miu Culte marka ve model, fiyatı da $390 ,şurdan bakabilir,beğendiyseniz,para var huzur da varsa (!) alabilirsiniz :)

Arkadaşın mayosuysa Minkpink Midnight Dreaming tek parça çok askılı bir model,ona da şurdan bakabilirsiniz ama almazsınız çünkü bu sitede stokta kalmamış.Ama başka sitelerde olabilir, araştırıp mesai harcayıp bulunabilir tabi.Hem çok da uygun fiyatlıymış burda valla kaçırmışız indirimdeymiş fiyatı $39,98.Benim gibi göbek sorunsalı olanlar için hayat kurtarırdı :(

Ama ben asıl gözlükteyim.Beşgen gözlük olur mu?Olsa da bu kadar harika durur mu? Bu iki soruma cevap istiyor,sevgilerimi sunuyorum :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...