8 Kasım 2012 Perşembe

Canım 26 :)

Şu takipçi meselesi geriyor beni bazen.Şimdi canım 26 takipçim var :) Kendi kendimi takip etmediğim için sıfırdan geldik bugünlere canlarım,26 candır seviyorum hepinizi :) Sorun şu ki beni takip eden herkesi takip ederim.Benim takip ettiklerim beni takip etmese buna takılmam, ama benim takipçim olmuş ve ben onu takip etmiyorum mümkün değil böyle bişiy.Neden bilmiyorum böyle de bi takıntım oldu hayırlısı olsun  :) Gittikçe cinsleşiyorum valla :/

Bu noktada  sorunum şu ki bazı izleyicilerimin canlarımın blogları yok ve ben onları takip edemiyorum.Bu durum beni üzüyor,geriyor,kasıyor.Kendimi çok kötü hissediyorum.Sanki birinden borç almışım da ödememişim gibi hissediyorum.Sanki birinin son sigarasını içmişim gibi...Sanki birinin dolabında sevdiği parçalardan birini giymek için ödünç almış ve geri vermemişim gibi...Sanki biri bana bir haftada iki kez yemek ısmarlamış,ama ben ona hiç ısmarlamamışım gibi...:(Anlatabiliyor muyum ? Var mı bir öneriniz ?

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...